sobota, 26 kwietnia 2014

Gdzie się podziewają wasze rozdziały?...

Pewnie jeszcze się chowają w zakątku mojej głowy do której jeszcze nie dotarłam :P
Wiem, wiem, pewnie dla wielu nie będzie żadnego usprawiedliwienia, że nagle bez ostrzeżenia przestaje się pisać i nie daje się znaku życia, ale właśnie taką sytuację miałam -.- A raczej mam. Jednym słowem... tam ta ra daam..... : Nawiedza mnie matura która jest za całe 9 dni. Niestety w związku z tym jak i z wystawianiem ocen, końcem roku i całą resztą podobnych spraw na głowie, wena uciekła ode mnie jak resztki lata w październiku :/ Ani czasu, ani chęci ani niczego, mam nadzieję że ci którzy wciąż tutaj zaglądają zrozumieją i zostaną, a wszyscy którzy dotrą przeczytają poprzednie rozdziały i będą czekać na kontynuację ;)
Jak zwykle dam dać na facebooku :P Więc żegnam się już i obiecuję że powrócę równo z dniem 19. maja kiedy skończy mi się ostatni egzamin a mianowicie część ustna z polskiego ;)
Trzymajcie za mnie kciuki i do zobaczenia :)

6 komentarzy:

  1. Spokojnie, poczekamy :)
    Myśl teraz o maturze :) jesli moge spytać co dalej, o czym myślisz, jakies studia? :p
    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że możesz ;) Oj, i to jest dla mnie tragicznie problematyczne -_- Oczywiście jestem umysłem humanistycznym, lecz nie przepadam ( wprost nie cierpię) historii... Hm, więc chyba bardziej twórczym niż całkiem humanistycznym :) Pewnie, chciałabym iść na kierunek jakkolwiek z tym związany, dalej pisać wiersze, opowiadania, rysować, no ale średnia z tym przyszłość w naszym kraju niestety :/ Sądzę że będę próbować z geografią, lub jakimś kierunkiem technicznym, może jakieś projektowanie :) Ale mam zawsze jednego asa w rękawie który jest moją pasją, a dokładniej gotowanie :D Uwielbiam to i jednak można coś z tym zdziałać ;) A 'tworzyć' zawsze można dla siebie i pasji ;)
      Nie dziękuję, oby wszystko poszło ok ;)
      I dzięki za wyrozumiałość i wytrwałość w oczekiwaniu <3

      Usuń
  2. Witam!
    Pytałaś się czy możesz pobrać zdjęcie z pajączkiem. Oczywiście, ale jeśli już to ze znakiem wodnym i chciałabym wiedzieć gdzie to zdjęcie będzie użyte.
    Podaj mi e-mail (w komentarzu na moim blogu) i wtedy wyśle ci to zdjęcie ze znakiem wodnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. To juz jutro! Nie mogę sie doczekac :D ♥
    P.S. Dziekuje za odpowiedz ;)
    ~Madzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Codziennie wchodze i sprawdzam czy jest rozdzial, ale ciagle nic :/
    Mam nadzieję, że o nas nie zapomniałaś... :*
    ~Madzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Katarzyno, delikatnie mówiąc, opierdalasz mi sie tu, pisuj i wrzucaj, my tu czekamy na więcej!

    OdpowiedzUsuń